Tired of Server Crap? Part I

Looking for a real one?

This is SNN

Sene…. seneee… hatırlamıyorum. 2000 sanki. Ortalığı bi’ “kaıntır” aldı görütüyor.

Sevmiyorum kantırı. Nerden duyduk gördük bilmiyorum “Sanane Inc.” diye bi yerde ounuyorum böyle config dosyasına şifre yazmak gerekyor felan.

Sonra o sitede baktım Quake II filan diyor ama ben ne Quake I bilirim ne II ne III bildim ne de IV.

Bir de Team Fortress Classic diye bir şey var ki custom game ekranında da görüyorum. Bunu açtım birgün ve bağlandım SNN’nin sunucuna.

O gün bugündür TFC oynuyorum. Evet oynayacak adam buldukça internet kafelerde oynuyoruz hala. Malum artık SNN yok.

Olsa da kimse TFC oynamaz zaten. “Sözde TF2” oynar.

Valve’e o kadar kızgınım ki TF2 ‘den dolayı.

Neyse şu güzel ortamı bozmayalım TF2 ile filan. TFC de 56k bağlantı 233mhz işlemci ve 2mb ekran kartıyla 480×320 çözünürlükte 14 fps ile senelerce oynadım. 2fortu sevmezdim. En sevdiğim map flagrundı. Well güzeldi. Dustbowl’un zevki çok sayıda oyuncu ile çıkardı ama ben attacker olamazdım fpsem düşük olduğu için defender engineer olurdum hep. rock2’nin tünellerinde az vakit geçirmedim. Sanane sağolsun mappack yayınlamştı. bases_r2 da içinden geçilebilen bir duvar vardı.

Aslında bu yazıda TF2’nin ne kadar iğrenç bir mod (oyun değil efendim ne Episode 1-2 ne Portal ne de TF2 Valve kazıklıyor sizi) olduğundan bahsecektim ama olmadı.

2 Responses to “Tired of Server Crap? Part I”


  1. 1 mko 21 Ekim 2007, 22:06

    Kaptanın seyir defterine alakasız ek:
    Sitemizi benden başka okuyan varmış efendim gözlerim yaşardı. (Adsense mi koysam)

  2. 2 mko 21 Ekim 2007, 22:08

    Kaptanın seyir defterine alakasız başka bir ek:
    Nintendo DS flash cardları ile ilgili rehber yazmayı düşünüyorum. Bir yandanda “Olm millet ds mies istemiyor bi PSP dir gidiyor boşver ilgilenen yok diyor)


Bir Cevap Yazın

