WoW'u Terk Etmek İçin Nedenler

Bir aylık bir oynayışın ardıdan yine World of Wacraft’a ara vermeye karar verdim.

Bunun ilk nedeni lag tabii. 6000ms gibi pinglere ulaşıyor bir kaç haftada.
Bunu çözmek içinb Your Freedom kullananlar var ancak son zamanlarda Blizzard YF kullananları banlamaya başladı.

Bunun dışında Hollow’s End denen saçmalık var bir de. Kafasına balkabağı geçirmiş Draeni mi ararsın uçan süpürgeye binmiş Tauren mi  ne arasan var.
WotLK’e hazırlıkolarak zombi vebası çıkardılardılar ortalık zombi olmak isteyen rpden haberi olmayan saçma oyuncularla doldu.

RP demişken, ben bu oyunu hikayesi için oynuyorum zaten ortalık o kadar bundan uzak oyuncu ile doluki.
Stormwind’de kralın huzurundayım (hayranıyım); Adam gelmiş bi çocuk kral vardı noldu ona diyor
Hikayede zaten iyice saçmalamaya başladılar saymayacağım şimdi hepsini burada.

Bir de pahalı yahu 13€ ayda zaten Avro yükseldi.

Kısacası ben bıraktım size de en azında bir süre bırakmayı tavsiye ediyorum.

0 Responses to “WoW'u Terk Etmek İçin Nedenler”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

