Team Fortress CLASSIC

Son zamanlarda şuna benzer lafları çok duyar oldum, “Abi Team Fortress diye bir oyun var abi böyla Counter gibi ama böyle abi classlar var abi scout var hızlı böyle hwguy var kocaman silahı var pyro var ateş atıyor…”
Ben de onlara “Ben altı yaşımdan beri Team Fortress oynuyorum ulaaan” diye cevap veriyorum.

Team Fortress 1996’da bir Quake modu olarak çıktı ilk olarak. Artık o kadar da geriyor gitmiyorum ileri sarıyorum biraz. Team Fortress Classic 1999’da Half Life’a ücretsiz bir eklenti olarak çıktı.

Valve belki de TFC çıktığı günden beri Team Fortress 2 projesi üzerinde çalışıyor.
TF2 önceleri daha ciddi bir temaya sahip olacaktı. Valve yapılan ropörtajlarda oyuna RTS öğesi getirecek Commander sınıfında bahsetmişti.

Ancak sonunda öyle olmadı TF2 Orange Box motoru ile TFC’nin kesilmiş bükülmüşü konsol oyunu gibi değil gibi abuk bir şey oldu.

İşte tam burda bu yazıyı yazma amacım geliyor. TFC artık Steam üzerinden (aslında hiç sevmiyorum Steam’i ya neyse) 5$ karşığında satılıyor.

Sunucu olarak ise Steam’de sunucu listesinde bulabileceğiniz  Games-Inside.nl ‘de oynuyorum.

0 Responses to “Team Fortress CLASSIC”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

